Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kubicki | użytkownik

imię i nazwiskoJakub Lipieta adresPiastów zarejestrowany19.04.2009 @10:17:41 ostatnio na stronie17.04.2012 @11:00:12

Jeśli chcesz skomentować zdjęcie to nie pisz nic w stylu '+++' lub '!!!' tylko się wypowiedz na temat zdjęcia. Jeśli Ci się podoba to jakos to wyjaśnij, jeśli zdjęcie , w Twojej ocenie, jest do niczego to też napisz czemu, Krytyka owszem, ale tylko ta konstruktywna.

Pozdro!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwkubickiphotography.zafriko.pl Gadu-Gadu3294063
digarty106 komentarze272 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D300s

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Romy    11.06.2010 @12:49:17
Witam!!

Dzięki za oceny....doceniam bo masz świetne prace. Od ramek postaram się oduczyć
P.S. Świetny gust muzyczny Szczególnie PF. Wybierasz się na The Wall??

Pozdrawiam!!
_______
"Szanuj mnie albo mnie zabij" Malcolm X

Poświęcam czas na Twoje prace...poświęć i Ty na moje
~walleet    07.06.2010 @06:56:33
A ja uważam, że to cały Jurek. Byłem na kilku koncertach Dżemu i... On przeważnie ma taką minęSzczególnie, że tu grał bodajże Sen o Viktorii", więc trudno żeby rechotał...
_______
Moje koncertowe blogowanie: http://koncertywobiektywie.pl
~Malex    29.05.2010 @21:23:51
usunąłeś? nie podobał mi się zupełnie. był krzywy, cienie na oczach itd zupełnie nie to. potrafisz więcej.
_______
biedronka w paski
zeberka w kropki
~gwidona    23.05.2010 @23:05:42
dziękuję.
_______
>> flickr.com/gwidona
~doctore16    17.05.2010 @00:45:47
obczaj maxmodels
~doctore16    17.05.2010 @00:32:57
czekaj czekaj, jeszcze mam ze 300 :D
~doctore16    17.05.2010 @00:21:35
no niestety siadali okrakiem i opierali rece o kolana, wiec mialem trche gimnastyki z wykadrowaniem, bo 35mm robilem i chcialem miec ich daleko od tla. tez mi ta reka tu nie pasi i to cholernie.
~Malex    11.05.2010 @17:47:33
to ocen poprzednie;p
_______
biedronka w paski
zeberka w kropki
~Gondola    07.10.2009 @00:27:24
dziękuję
~ChrisDublin    27.09.2009 @22:19:50
dzieki serdeczne
_______
z światłem panowie z światłem
~Sarqa    21.09.2009 @00:15:15
jak najbardziej zdjęcie ma powodować uśmiech na twarzy
~Marlonn    20.09.2009 @17:27:43
hehe za ciemne .. niby tak ale robione na drodze publicznej( zamkniętej z okazji..) w lesie sta półmrok.. gdybym to zaczoł rozjasniać tak żeby było "prawidłowo" to już nie było by zdjęcie a moje widzimisie dzięki za komentarz
~rejiok    20.09.2009 @12:46:54
a ja do pogłebiana swojej wiedzy z zakresu rozszerzonej historii owocnej nauki, pozdrawiam
_______
wielkie szczyty zdobywa się małymi krokami
~rejiok    20.09.2009 @12:38:05
nie wiem nie widziałam ale nie lubie sepii i tych innych wynalazków, kolor albo b/w
_______
wielkie szczyty zdobywa się małymi krokami
~rejiok    20.09.2009 @12:29:56
flesha nie było (dane EXIF) to bledna
pozdrawiam
_______
wielkie szczyty zdobywa się małymi krokami
~rejiok    20.09.2009 @12:25:00
a może o zdjęciu?
_______
wielkie szczyty zdobywa się małymi krokami
!OjciecRene    15.09.2009 @21:03:35
:D
_______
nie jestem Twoim starym
~VirusRT    11.09.2009 @18:21:34
dzięki za komentarz
~AnnaVimes    30.08.2009 @20:21:45
takie miało być rozmazano-rozpieprzone :P

dzięki.
również pozdrawiam
~doctore16    11.08.2009 @20:58:13
stałka troche ogranicza na koncercie. jesli masz taka scene, jak w no mercy to ok, ale na takich juwenaliach to na chuj sie zda. no ale jasniejszy obiektyw to podstawa
~doctore16    11.08.2009 @14:17:45
i jak tam impreza wyszla?
~Bartekkatowice    08.08.2009 @10:32:42
Dziękuję za miłe słowa
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~Bartekkatowice    08.08.2009 @10:15:21
Ja nie używam na koncertach lampy. Spłaszczają zdjęcie. Lepiej jasny obiektyw i ISO 400 lub 800 w zależności od oświetlenia na koncercie. Z resztą zapraszam na moją stronę http://www.bartosznowicki.pl 100% zdjęć bez lampy
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~Bartekkatowice    08.08.2009 @10:06:37
Absolutnie rób zdjęcia z lampą. Zwiększ ISOna 800, przysłonę z 4 na niższą i w ten sposób wydłużysz czas naświetlania i będzie świetnie
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~doctore16    07.08.2009 @23:51:54
u mnie tez, jak widac. wybitnie weny nie mialem
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt